onsdag 27 december 2006

who do you think you're fooling?

jävlar, vår vattenpanna är sönder hemma. vilket innebär att vi endast har kallvatten att tvätta oss med. morgonens dusch var horribel! stackars mig som brukar stå och njuta i tjugo minuter på varmaste på helgerna.

jagsofia&josefin hade ett komiskt samtal förut. sofia har hittat en gruppsamtalsfunktion på sin mobil (wow) och idag utnyttjade vi den för första gången. vi pratade i mun på varandra typ hela tiden, vilket var roligt. josefin passade på att ta ett bad under tiden vi pratade. det var mysigt att höra hennes ekande röst från badrummet. hahaha.

efter vårt komiska samtal ringde andreas mig från schweiz. shit, jag ska inte få träffa honom förrän den femte januari. kommer längta ihjäl mig! den första januari, har jag och andreasbabe varit tillsammans i elva månader. ELVA! elva månader är rekord för mig, shit.

förövrigt har min dator gått sönder helt! processorn (vad det nu är) har dött. stackars min dator.

imorgon ska jag shoppa! har massa pengar att göra av med. haha, nej. jag ska faktiskt vara duktig den här gången. ska spara! vill faktiskt äga en egen canon eos 400D någon gång i mitt liv. och ja, någon gång måste man faktiskt börja.

dagens låttips: james morrisson - undiscovered

Inga kommentarer: