torsdag 7 december 2006

jag orkar inte (x-miljoner)

igår kväll var jag och min kära, älskade och fantastiska klass (ofta) på teater. "sockersyndromet" på folkteatern, lilla scenen. spännande, verkligen. första intrycket var det värsta jag har varit med om. en sjuttonåring som smekte sig själv och sa erotiska ord till en chattkompis hon precis hade träffat. jag höll för ögonen, eftersom sådana situationer är pinsamma att se på med lärare och diverse klasskamrater.

jag är på dåligt humör idag. var på världens bästa humör innan gymnastiken. men efter mitt och sofias rytmikpass tappade jag mitt humör. jag måste börja äta på morgonen! kanske är mina dåliga matvanor på vardagar det som utlöser mitt oerhörda dåliga humör. fan ta mig. fan ta att jag alltid mår illa på morgonen så att jag inte KAN äta. fan ta att jag alltid mår illa innan skollunchen och inte KAN äta pga att jag mår för illa. hej, jag heter malin. jag har ätit några nävar riven morot och groddar.

andreas-dag idag.

dagens låttips: kent - vinter02

Inga kommentarer: