tisdag 19 december 2006

smack that, girl on the floor

alright mates, still sick. jag är fortfarande inte frisk. trodde att den här gången skulle bli som alla andra gånger jag har varit sjuk iår. de andra sjukdomarna har försvunnit efter en eller två dagar. men idag är det tredje dagen jag är sjuk, och det känns inte ens som om det är på bättringsvägen.

tragisk, är rätta ordet för mig idag. har suttit och kollat på oprah winfrey show och tyra banks show. ätit chokladpraliner, clementiner, daimchoklad och annat sött som jag tror gör mig friskare. men något nyttigt har jag fått gjort. jag har gjort iordning några julklappar, för att pappa ska ha dem på torsdag. jag är riktigt nöjd.

idag är det tisdag och på söndag är det julafton. om fem hela dagar! det betyder att julgranen ska fram idag, eller okej, plastgranen, om jag får be. det är årets händelse och jag ska vara riktigt aktiv på kulfronten iår, eftersom jag hade annat för mig i fjol, dåligt av mig. mamma har förberett med glögg i alla sorter, mums.

ska dra mig till skolan en stund imorgon, även fast mamma säger att jag inte ska det. men jag vill få tillbaka min krönika innan lovet och vara med när min grupp får reda på vilket betyg vi får på kashmirarbetet. jag vill också ge min svenska c-lärare maria min avslutande debattartikel, bara för att jag kan. ja, jag måste till skolan imorgon, förlåt mummy.

dagens låttips: linda sundblad - oh father

Inga kommentarer: