lördag 9 december 2006

my fucking future

nu när det har regnat i dagar har jag börjat tänka på min framtid och andra mysterium. jag har fått inspiration till att skriva ned saker, inspiration till att läsa låttexter och inspiration till att planera min framtid. högskola? förvaltning eller foto? bosätta mig? göteborg eller sthlm? spara pengar? till kamera eller kläder? klippa&klistra, planera och bestämma, fundera och reflektera, jajemen.

idag när jag&sofia åkte med jesper till alingsås på tåget hem fick jag ännu mer inspiration. när han pratar om sina intressen och hur viktigt samt individuellt det är med intressen tryckte han på min on-knapp. synd bara att alla skolans systemkameror var utlånade över helgen. jag var sent ute den här fredagen. fan, jag hade längtat.

andra advent på söndag. två veckor till julafton, herregud vad det går fort. julfest på pappas jobb på söndag och alingsåspendeln hem, för en gångs skull. julhandling på lördag? klippbok på lördag? förövrigt är sonyericssons w850i snyggaste telefonen i världen.

populärmusik från vittula, konstig film. vaddå? växer han upp i den där ugnen eller ska det visa någon poetisk bild av vad som händer? äsch, sånt tjaffs fattar inte jag, tyvärr.

dagens låttips: goo goo dolls - become

Inga kommentarer: