söndag 17 december 2006

i've a lot of problems

... but I'm able to discuss one

gosh, skämms på mig! har suttit och pluggat heeela veckan och konsekvensen har blivit den att jag har glömt av att blogga!

det är söndag idag, värsta dagen på veckan. helgen har varit perfekt! (förutom att jag börjar att bli sjuk). vad är mitt problem? jag blir alltid, ALLTID, sjuk dagarna innan ett lov. årets höstlov var jag sjuk på! det är alltid samma sak också. höger halsmandel svullnar, får snuva dagen efter, svårt att svälja, feber, hosta och förlorad smak. youppie!

i fredags var jagsofia&josefin på venezia och åt pizza, muuumma. efter det tog vi pendeln till göteborg och bergakungen. "the holiday" hade premiär i fredags och den var aaaasbra! jude law och cameron diaz är snygga! jag grät massa gånger, shit.

igår var jag och andreas på ikea. jag skulle köpa julklappar till diverse folk. efter en rad missförstånd i kassan (ja, andreas skämdes över mig) så tog vi bussen och tåget hem igen. vi var hos andreas och myste, aw jag älskar honom! det slog mig att det börjar bli kallt igen. jag fasar alltid över cykelresan hem från stationen när jag är utanför alingsås. det var skitkallt och fulla människor fanns överallt.

idag ska jag slappa med stora bokstäver. hela min familj är i alingsås och köper julklappar. jag är ensam hemma pga att jag är sjuk (stackars mig). ska bränna ned djävulen bär prada och borat för att ha världens mysigaste hemmakväll. vid fyra (shit, om en tre kvart) ska jag vara på friskis&svettis för att fotografera. de ska göra reklam för spinning och sådant i alingsåstidningen. och JAG ska ta bilderna, yes jag är bäst. mamma är bäst idag, för vi ska äta thai take-away.

dagens låttips: beyoncé - irreplaceable

Inga kommentarer: