söndag 10 december 2006

i'm not an addict

















hemma igen. söndag kväll, världens tråkigaste tid på hela veckan.

julklappshandling till mina kära kusiner igår, lördag. den årliga julfesten på pappas jobb idag, söndag. kändes lite konstigt idag när jag kom på att jag har varit på den julfesten cirka 17 gånger i rad. folk har liksom sett mig växa upp.

pappa och jag på bilden. juletider. jag har världens finaste dräkt, aight?

vecka 50 ligger framför mig. för er kanske inte vecka 50 säger något, men det är tvärtom för mig.
  • tyskaprov, 8 olika texter
  • utkast för debattartikeln om djurförsök (har inte börjat)
  • engelskabokredovisning på en bok jag inte fattade något av
  • gymnastikrytmikpapper ska in
  • naturkunskapprov, växthuseffekten, ozonskiktet och övergödningen
  • julklappshandling

äsch, känner bara för att vara sjuk i två veckor, lagom till jullovet. jag kommer ha världens bästa vecka, eller hur? bäst att ställa in sig på den positiva attityden, så blir jag kanske lite mer engagerad.

dagens låttips: goo goo dolls - what a scene

Inga kommentarer: