måndag 25 december 2006

juldagen

nu är självaste julafton över. fast det återstår två mysiga familjedagar! sedan ska man börja längta till nyår och min 18års dag (22:a mars). tänk vad tiden går.

igår var det julafton och det var underbart. mormor, morfar och mormors bror orvar firade med mig och min familj. det var mysfaktor 10. jag älskar att öppna presenter och varje gång jag ska göra det kryper barnet fram i mig. det sa morfar iallafall. "alla förvandlas till småbarn när det är dags för julklappar".

i mina paket fanns det:
- en sonyericsson w850i (jagälskarden)
- bodylotion
- lipbalsam
- nagellack, rött och svart
- dkny red delicious (parfym för er som inte hänger med)
- svart ögonskugga
- leopardlinne
- röd klänning
- två par tjocka tights
- en marsipangris
- en aftereight-ask
- 1701 kronor (haha på enkronan)
- två stycken rouge
jagälskarattfåjulklappar

nu väntar juldagen. idag ska jag mysa med min familj och min mobil (kärlek). ska ut sedan och ta kort på frosten som ligger som ett tunt lager på vår gräsmatta. vi fick inte snö runt julafton. vi fick frost, och det får vi nöja oss med. hoppas att det är snö på nyårsafton bara. annars förlorar man känslan.

dagens låttips: my chemical romance - welcome to the black parade

Inga kommentarer: