söndag 3 december 2006

homeless

ohhej. fan, förlåt. har helt totalt glömt av min blogg, vilket jag skämms över. har liksom gått över (ytterst lite) till bilddagboken (mullfan.bilddagboken.se). där kan ni förövrigt titta på mina nyaste bilder. det är lite svårt att redovisa många bilder så här på bloggen, därför använder jag mig av två sidor. det bästa är iofs att kombinera text och bild. någon sådan bra sida har jag inte lyckats hitta än. så blogspot+bilddagboken is my way to go.

ja, nu har det gått och blivit december och allt. julkänslorna växer för var dag som passerar och det börjar att bli kallare och kallare. första december, i fredags, spenderade jag med andreas (of course). för de som känner mig vet ju att den förste är min och andreas dag. jajemen, tio månader i fredags. i'mhappy. sov över där, och kom hem på lördags förmiddag. gjorde iordning mig, åt med familjen och städade rummet. begav mig till göteborg med sofia, emma, jenny och nathalie. bio, marie antoinette, popcorn och skrattretande minnen från mellanstadiet.

söndag, bloody söndag. jag har fotograferat, gått på tomteparaden och bakat julgodis (don't ask me why). allmän mysig dag, eftersom sofia kom till mig runt sju-draget för att diskutera hur vi ska göra med rytmiken på gymnastiken. men hey, det löser sig. jag har precis tryckt i mig en lussekatt och pratat med andreas, my babe. laddar förövrigt hem andra, tredje, fjärde och femte avsnittet av the o.c säsong fyra, yes I do.

är sugen på att titta på "tjenare kungen". men nej, jag har redan sett den två gånger den här helgen. haha, patetiskt.

dagens låttips: sandi thom - I wish I was a punkrocker (with flowers in my hair)

Inga kommentarer: