söndag 11 juni 2006

akta dig för människor, människor kan göra dig illa om de kan

i helgen har jag vart hos daddy i göteborg.
idag var vi i långedrag, vid havet, och promenerade.
gud vad mysigt. jag älskar kusten.

aw. förutom att jag älskar kusten älskar jag skor.
jag har köpt nya skor. lacoste-ballerina, typ.
jag vet inte om man kan kalla det ballerina. men schisam
jag älskar dem iallafall. haha.

nelly furtado - maneater

hm, veckan. vad farao ska jag göra?
det dyker säkert upp något. vad skevt det kommer kännas att
vara med någon på förmiddagarna på vardagarna.
det kommer typ kännas i början att man skolkar, höhö. jag är söt.

fr.o.m nu ska jag ut och springa varannan dag + göra 100 situps efter varje gång.
jag & sofia är bra.

åhnej, nu är jag på ork-humör.
jag hatar att vara det. när jag är det hatar jag allt och alla.
jag vill liksom.. bara försvinna? spelar ingenroll var.
kul att jag kommer vara hemma i alingsås typ tre dagar på hela lovet,
nej inte tre dagar, men typ det. bara för att alla ska åka någonstans hela tiden.
jag älskar själva sommarlovet, det med att man är ledig och så.
men hatar vissa delar av det.

adjö. ork

Inga kommentarer: