fredag 2 juni 2006

fredagskväll, an ordinary friday night






go away, give me a chance to miss you. say goodybye and make me want to kiss you.
tonight, tonight, baby you're all alone, all alone, tonight, tonight.
all I ask for is just one fucking hour. go away, come back. why can't I just have it both ways?

gah, nu är klockan halv nio. det känns som om jag vaknade ungefär för en timme sedan.
vad har jag gjort idag? gjort iordning buren åt mina fåglar. tagit kort. lekt med photoshop.
lyssnat på musik. redigerat videos. vart med mamma. ätit. vart i centrum med julia.
köpt byxor och laddat på mobilen. städat mitt rum. skrivit ner hela texten på en låt, helt själv

imorgon ska jag vara med andreas. wie. vi ska till göteborg.
fast imorgon ska jag klippa mig, i alingsås. så jag vet inte hur vi ska göra.
vi ska träffas iallafall. göteborg tror jag vi ska till. inte för att jag har några pengar typ.
men iallafall, allt jag gör med andreas blir jag glad av, det är bra.
hur ska jag klippa mig? hm, går det bra med lite kortare? eller vågar jag det?
lite, observera lite. klippa upp det och klippa till luggen, den ser vedervärdig ut.
stackars mig som går omkring så här. mitt hår ser inte klokt ut.

hey jesus, leave us kids alone.

jag får inte in i min dumma skalle att det är sommarlov om en vecka.
liksom nästa vecka, vid den här tiden, vad gör jag då? firar att sommarlovet har börjat.
jag fattar det inte. det kommer bli somvanligt, jag kommer fatta att jag har sommarlov
typ efter åtta veckor, när slutet börjar närma sig. det känns helt sjukt att
vår klass kommer bli JM2. shit, vad skevt. det ska sluta typ sex personer i vår klass.
stackars oss. massa bra personer också. två nya ska börja, läskigt.

det enda jag gör nu är att pilla lite i photoshop cs2 och vänta på thomas, som
har hyrt film. shit, hoppas det är en bra. jag slår vad om att det är en actionrulle.
usch. vem hatar inte action? jag älskar kärleksfilmer, o det är det enda rätta.
filmer ska man gråta av, inte vilja slåss efter. hahahaha.
man ska få naw-känsla och bli rörd liksom. gud vad gulligt.

you laugh and say: "you still don't know how to turn me on baby"
(maria mena - you're the only one)

adjö, ha en trevlig kväll

Inga kommentarer: