onsdag 7 juni 2006

danmarkvistelse

igår var jag och min familj i danmark. det var asmysigt,
skitbra väder och bra tax-free-priser. precis så det ska vara.

och själklart tog jag med kameran dit.
ni tror väl inte att jag går någonstans utan min kamera, puckon.
jag älskar när det är ljust ute och man inte behöver använda blixt
för att få bra skärpa o när man kan leka med fokus hur mycket man vill.
jag älskar fokus. jag älskar att fota.

ofta det är dåligt att det är en vanlig skoldag kvar.
orka komma dit ens. vad är meningen?
fast jag måste veta geografibetyget, dessvärre.

kak hotel ja - är en låt med dima bilan, ni vet han som sjöng för
ryssland i eurovision. den är asbra, speciellt mixad. jesus.

jag är pank, igen, som vanligt.
vad är mitt fel? vad är mitt problem?
jag kan inte ha pengar på kortet, det går bara inte.
måste köpa upp allt, varesig jag vill eller inte.
jag borde nog söka in på psyk snart, ärligt.

ska sova nu.
ska upp lite tidigare & göra inpackning,
eftersom jag aldrig orkade göra det ikväll.
jag tycker om dig, er. adjö

Inga kommentarer: