måndag 12 juni 2006

mullsjö 4sho

ohshit, nu har jag och min familj precis grillat. jag älskar grillat.
det är 100% sommar att grilla, tro mig.

hm, om typ en timme drar jag till mullsjö.
kommer hem på fredag förmiddag, om jag inte dör på vägen hem.
(nej fy malin, sånt ska man inte skämta om)
då hoppas jag att jag kommer att träffa andreas, som jag inte träffat
på massa dagar nu. och träffa sofia. för det är potatisfestivalen den helgen,
och sofia har ff, yes you heard me.

idag har jag solat, jag vet det låter dumt, i solarium.
men den vanliga solen hatar mig mer än vad uv-strålarna gör i solariumet.
haha. jag solade med mamma, hon är mysig. efter det stack vi till
the policestation och tjackade ett pass till mig. kortet blev enormt fult,
jag lovar, jag ser ut som en bulldog.

hahaha, nu kom jag o tänka på en sak.
förrförraåret, eller något, var jag i egypten.
mitt förra passkort är fulare än det jag tog idag, hahaha.
jag ser ut som om jag har rullat mig i smör och har världens största glugg
mellan tänderna. jävlar vad jag såg/ser ut.
iallafall, när jag skulle visa mitt pass när vi hade landat i egypten
tittade passkontrollanten (gubbe) mig i ögonen, det kändes som en evighet.
och så sa han: no!
jag blev skitnervös och klämde blygt fram: "yes?"
så började han gapflabba och sa: "okay, for this time"
vad farao menade han? trodde han att det inte var jag på kortet?
hahaha, tur att han inte trodde det. jag är en flane.

nu har min ipod laddat klart,
och det innebär att jag ska ställa väskan i bilen
och dra mig iväg. jag kommer sakna er, tro det eller ej.
adjö, ha en bra första vecka på sommarlovet.

Inga kommentarer: