måndag 5 juni 2006

soul on my soul, blood on my blood
























igår var jag och älsklings-sofia på allum. hon är min.
vi var nyttiga o åt sallad, fast kladdkakan efter var inte direkt helt fel. haha.
efter allum var vi hemma hos mig, såg på 9½vecka, Sandor/Ida o tittade
på diverse pinsamma bilder o videor på oss från 7an. så mysiga.
det var mysigt igår heltenkelt.

aja, efter fredag är det SOMMARLOV!

hallå, vet ni vad det är för datum imorgon?
jo, 060606, 666, djävulens tecken.
vissa stora sekter i sverige säger att imorgon kommer djävulens son födas.
gud, jag ryser.

idag var jag hos andreas.
det var sol o jag hade shorts.
jag älskar shorts, det är somrigt.
fast mina ben skiner, schisam.

imorgon ska jag upp 05.30,
gud vad "kul".
ska till danmark med la familia.
kommer hem typ 00.00 on the night (bra england)


måste nog lunka till kojjs nu.
jag tycker om er, adjö

Inga kommentarer: