torsdag 1 juni 2006

we're dancing on broken glass

nu sitter jag i redaktionen i skolan. nästa lektion börjar klocka två,
och jag har haft rast sedan klockan elva. ork. har redovisning på foto, hm.
jag är bra på att redovisa, visst.

jag har dima bilan - never let you go på upprepning hela tiden.
undrar om någon stör sig? och, jag låter mig inte hindras.

nu är jag hemma, wiie.
o just i detta ögonblick pratar jag i telefon med sofia.
vi är söta när vi pratar i telefon om båda är vid datorn.
båda är helt inne i vad de själva gör så vi kan vara tysta i flera minuter, sött.

idag har andreasbaby vart här. aw.
idag var det en slapp dag, både med andreas och i skolan.
fast varför klaga?

ledig imorgon, gööött.
ska sova rumpan av mig.

cause i do, i do, i do.
i do, i do, i love you like a fool.


adjö, händerna på täcket.

Inga kommentarer: