lördag 17 juni 2006

inte ett moln så långt ögat kan nå

heavy clouds, no rain. and every move causes pain.
(dima bilan - never let you go)

nu är jag hemma från mullsjö, believe it or not.
kom hem igår (fredag). jag stack direkt iväg och träffade
andreas, wiie. efter det åkte jag och han till alingsås,
ni vet, potatisfestivalen. var där med sofia&josefin.
potatisfestivalen sög - men vad väntade jag mig egentligen?

idag är det lördag.
dagen innan jag åker (igen)
ni får ursäkta mig.
idag ska jag träffa andreas en liten stund.
på kvällen ska jag till sofia&josefin. sötatjejer.

ahshit, det var ett år sedan för några dagar sedan.
ett år sedan! det var 356 dagar sedan jag, sofia&nathalie tog våra
resväskor och reste på språkresa till malta. shittiruttans vad tiden går snabbt.

jag har badat, och ja, jag är bäst. haha.
jag har blivit en badkruka, det har jag aldrig varit innan.
gah, jag hatar när det är kallt.

shit, nu måste jag cykla iväg.
ska med tre-tåget.
puss, adjö.

Inga kommentarer: