onsdag 21 juni 2006

det är en lång väg ut. en lång väg ut ur kosmos

nu är jag hemma från mullsjö (igen, höhö)
och vet ni vad? om typ en timme ska jag till grebbestad,
för att fira midsommar. med pappa, syskonen, kusinerna & farmorofarfar.
kommer hem på söndag, då jag (kanske) ska vara i alingsås, alltså hemma,
i en vecka. gud vad underbart. då ska jag ta ut mitt sommarlov.

jag saknar alla, hoppas ni vet det.

jag har blivit attackerad av myggor. jag hatar myggbett.
fan. känner för att ta en osthyvel och hyvla bort alla myggbett.
(nej nu blev jag rädd för mig själv)

i mullsjö tog jag massa kort, vad annars skulle jag göra? hoho.

ja jag vet att du stör dig.
jag kan inte hjälpa det.
jag vet att det kommer förstöra så mycket,
mellan oss. jag vet inte vad jag ska säga.
jag tycker om dig, jag älskar dig.
snälla, låt inte massa dagar förstöra detta.
jag lovar dig, jag ska gottgöra dig.

adjö, nu ska jag åka till grebbestad.
ska ta massa kort där med. wie. puss&kram

Inga kommentarer: