fredag 2 juni 2006

känn dig som hemma i min värld



















kolla inte på mig på den bilden. hahahaha, jag är ful och gör söta miner.
andreas däremot är oerhört söt. han ser mjuk ut. naw aw.

sofiastackaren är sjuk. osis vilken dag också.
första dagen på långhelgen, och den dagen vi
skulle till allum o mysa. damn sofia.

istället åkte jag till alingsås centrum med julia, systern.
köpte ett par byxor som jag egentligen inte vet varför jag gjorde.
haha.

stackars kurtfågel.
han fastnade nyss bakom bokhyllan.
sött att han typ skrek. stackars bebis.

I get to you at the speed of sound.

idag ska jag bara slappa och vara med min mamma.
mamma är söt. "malin, kan inte vi hitta på något på fredag"
söt mamma. ih. ibland är det faktiskt oerhört skönt att vara hemma.
och bara tjocka sig.

jag skriver mer ikväll.
om jag får lov att meddela: jag har skitont i huvudet.
igen...........

adjö

Inga kommentarer: