söndag 11 juni 2006

she's a maneater

sommarlovsommarlovsommarlovsommarlov!

avslutningen var hääärlig.
jag & massa andra grillade hemma hos nathalie.
solen sken och allt var underbart.
efter några timmar gick vi runt i alingsås,
vilket inte var lika lyckat. menmen, det var kul iallafall.

himlen är blå, solen skiner -kan det bli mycket bättre?
jo, andreas ska komma hem.

nu är jag i göteborg och slappar till mig ordentligt.
förlåt att jag skriver om vädret hela tiden,
men jag kan inte hjälpa det faktiskt.
kan inte hjälpa att jag vill vara utomhus hela tiden.
idag har vi letat efter skor till mig, eftersom jag inte kan
gå omkring i bara klackat hela sommaren.
jag älskar skor. har ton av skor. vill ha mer hela tiden.
vad är det med tjejer och skor?
- en passion som inte kan stoppas.

ahshit, min bombning av finnar på hakan börjar lägga sig.
prisa gud.

jag&sofia är söta som har skrivit kontrakt.
det ska funka denna gången, eller hur?
fast min start har inte vart bra, men det tar jag igen.
ojoj vad spännande.

jag vill uppdatera min blogg till pro eller vad farao det heter.
då kan man lägga in videoklipp. funderar starkt på att göra det.
bara för att jag inte har något liv.

nu ska malin (aka mullan) sova.
adjö, sovgott. i like you.

Inga kommentarer: