tisdag 2 januari 2007

2007

andra januari, redan.

jag mår skit. vet inte vad det är som händer med mig. jag blir successivt sämre, vilket är synd om mig. jag vill inte börja 2007 med att må dåligt. jag har bestämt mig för att göra detta året det bästa året i mitt liv. så svårt kan det inte vara. vad händer i år, 2007?

- vecka 4 ska jag ha min första körkortslektion med lärare
- 1/2 har jag och andreas varit tillsammans i ett år!
- 22/3 fyller jag arton, halvvuxen, myndig
- 8/6 börjar sommarlovet. mitt sista sommarlov

händelser som ej är datumbestämda:
- jag ska köpa en canon eos 400D
- jag ska skaffa ett jobb som jag ska vara på vissa helger och eftermiddagar
- jag ska börja träna och äta sunt
- någongång under sommaren 2007, ska jag åka utomlands med kompisar

jag ska kämpa med en stark vilja för att få det här året till det bästa året hittills. det börjar faktiskt bra, eftersom jag för tredje gången har slutat bita på mina naglar. en ovana jag länge försökt bekämpa.

dagens låttips: a-ha - take on me

Inga kommentarer: