fredag 12 januari 2007

jesus christ!

jag, sofia, josefin, andreas och två av hans kompisar ska till rhodos. 12/8 bär det av, och vi ska vara borta i en vecka. jag dör av längtan, jag dör av iver, jag dör av att längta till något som är 7 månader bort. vi ska boka på typ onsdag. eftersom vi behöver två personer som måste vara 18, för att kunna boka.

förresten, vi ska till rhodos, grekland!
btw, gissa när jag började skolan idag? tio över två, alltså 14:10. det var det härligaste jag har upplevt den här veckan. bara för att jag hade en så bra fredag med sovmorgon och allt, drog jag till sportlife och solade klockan tolv. nu sitter jag hos pappa, sönderbränd. har fått smörja in hela kroppen med lotion fyra gånger idag. stackars mig, stackars min hud.

dagens ros: till fritidsresor. för att de hade ett hotell som var gjort för sommaren 2007.
dagens ris: till det jävla regnet, igen.
dagens låttips: markoolio - sommar&sol

Inga kommentarer: