onsdag 10 januari 2007

super mega nova

i'm the one you want to marry

idag hade jag min premiär. jag solade för första gången år 2007 idag. det är något speciellt över att sola solarium. nej visst, det är inte det hälsosammaste en människa kan göra men lite färg skadar aldrig. så nu äger jag ett tio-kort och ett tio-kort på vattenmassage, vad det nu kan vara. haha, mamma tyckte att jag behövde det. det roliga är att jag nog aldrig kommer att använda vattenmassagen. det låter läskigt och hela massagegrejen har alltid skrämt mig. blotta tanken på att någon annan ska klämma på mina delar makes me nervous.

-----
fast nu, ungefär 2 timmar efter jag publicerade texten ovan, sa mamma till mig att vattenmassage inte innebär att någon ska klämma på mig. det är en apparat, som gör användaren starkare, friskare och mentalt välmående. något för mig? det kan du ge dig på

Inga kommentarer: