måndag 15 januari 2007

the world got in her way

kära bloggläsare.

efter att ha blivit fullkomligt sönderbränd i solariumet förra fredagen gjorde jag ett nytt försök idag. sänkte tiden, smart nog, och blundade extra hårt för att minska risken för att bli blind. det gick bra och jag känner mig mindre kräfta idag än i fredags. poor my skin.

idag har det varit en rätt så händelserik dag. jag har hunnit med att städa mitt oerhört stökiga rum, lackat naglarna, filat naglarna, solat, pluggat på fn-rollspelets landarbete, ätit mat och så vidare och så vidare. jag gillar händelserika dagar, och jag gillar dagen ännu mer än händelserna är spontana.

oh, precis lagt in över 50 låtar med goo goo dolls på min kära lilla ipod. jag måste medge, alla låtar med goo goo dolls är faktiskt bra! låtarna som har övergått från vanliga låtar till ipod-måsten är:

  • truth is a whisper
  • iris (en klassiker)
  • big machine
  • can't let it go
  • what a scene
  • january friend
"fuck me, and get famous"

pga vinden måste jag ta något tåg senare imorgon. stackars mig som får sova längre.

dagens låttips: goo goo dolls - dizzy
dagens ros: andreas. min baby har kommit hem till svea rike igen!
dagens ris: jäveln som ryckte i min dörr på solariumet så att jag blev livrädd

Inga kommentarer: