lördag 13 januari 2007

one special moment

bränd av fredagens solarium, trött på mina dåliga vanor och en enorm saknad av en pojkvän som befinner sig tusentals mil från den här punkten. jag sitter i göteborg och han är i italien.

vi har varit borta från varandra många gånger. jag gillar inte att prata om det, för det samtalsämnet har gjort så att han och jag blivit osams många gånger. vi ska inte ens prata om sommaren förra året. idag är det den trettonde januari 2007. den första februari 2006 blev jag och min käre andreas en. åh, jag får gåshud bara jag tänker på det.

jag kommer ihåg det väl. jag var hemma hos andreas, första gången tillochmed. han lurade mig att han hade tagit korten i ramarna i hans rum, och jag gick på det, gud vad jag skämdes. efter ett tag bestämde vi oss för att titta på film och bom, pang, tjoff och superpang. första februari.

jag vill inget hellre än att han ska komma hem, my love. två hela dagar kvar! äsch, det är bara att bita ihop och vänta.

dagens ros: till pappa. han är en ängel och kommer alltid att vara.
dagens ris: till en jävel som alltid får josefin på dåliga tankar.
dagens låttips: cassie - long way to go

Inga kommentarer: