onsdag 10 januari 2007

ofattbart

i tidningen i dag stod det att basisten harri mänty i kent ska HOPPA AV. eller rättare sagt, han har redan gjort det. vad besviken jag blir! kent anses som sveriges största rockband och något sånt här ska inte ske.

"sen en tid tillbaka har harri känt att motivationen inte funnits där och under planeringen inför den nya plattan tog han beslutet att lämna bandet. vi är fortfarande vänner."
- shit vad besviken jag blir.

hoppas att de kommer ersätta honom med en som spelar lika bra som harri själv. gosh, album nummer sju kommer inte att låta likadant utan mister mänty. just det, ni hörde rätt. det kommer ett till album. prisa gud! fast iofs, det är i höst, vilket är oerhört långt bort. aja, en till sak att se fram emot.

btw, jag är pissed off. don't know why, actually. det var väl kanske att ta i, eftersom ingen ha gjort något. eller jo, någon har gjort något. ingen pratar med mig, vilket känns förolämpande. jag har hört förut att det inte går att prata med mig när jag är lite putt, eftersom jag tydligen är en person att vara rädd för när jag är på dåligt humör. det här tycker inte jag stämmer, eftersom jag inte anser mig själv som en ond person. jag har aldrig velat någon illa, inte på länge i alla fall.

dagens ros: går till min tyskalärare som inte kan komma till våra lektioner på hela veckan. det betyder, att jag inte har något tyskaprov på fredag. prisa gud, igen.
dagens ris: det jävla vädret. vad är det för mening att det blåser hejdlöst?
dagens låttips: cajsastina åkerström & åsa jinder - av längtan till dig

Inga kommentarer: