söndag 7 januari 2007

we ride, we ride

farao, är det så här jag vill att lovet ska sluta? jag sitter ensam vid min lysande datorskärm och alla i huset sover, nästan. det enda man hör är mina fingrar som rytmiskt slår mot tangenterna och två herrar undulat som ibland piper fram ett ljud. herregud, mitt jullov är slut! det har gått tre veckor (?) och som vanligt har jag knappt märkt det. hur kul är det egentligen? jag har gått runt hela höstterminen och längtat och suktat efter jullov på TRE veckor. men nu sitter jag här och ska snart få uppleva min sista sovmorgon på lovet.

varför tänker jag aldrig att det är lov när det är lov?
varför går jag inte runt med en tanke i huvudet "det är lov, utnyttja det!"?

nåja, vad är en bal på slottet?

jag är sjukt, galet och makalöst trött. jag sov hos andreas inatt och eftersom jag&han har konstaterat att hans säng är för liten för att båda ska sova bra fick jag mig knappt någon sömn inatt. men det sket jag i, ja, faktiskt. andreas hade jag typ inte träffat på hela lovet och en natts värdefull sömn kunde jag utan tvekan offra för min älskade.

jag har ett erkännande också, käre blogg. jag har börjat spela ett spel som har lyckats fånga mig, t.o.m mer än the sims 2. gta - san andreas. ja, det låter skitlöjligt. men det är faktiskt rätt så underhållande att skjuta huvudet av folk och sno bilar/motorcyklar/cyklar från folk och bara åka runt! faktiskt! jossie håller med mig.

imorgon ska jag träffa sofia! josefin också, om hon svarar på mitt sms jag förmodligen skickade försent. vi har planer på att ses över en slät kopp kaffe! haha, humor.

och ja, dagens (och månadens) ris går till mina p-piller. de jävlarna ger mig farao finnar överallt! jag har aldrig någonsin haft problem med varken finnar, blank eller oren hy. men tackar och bockar, nu har jag hela ansiktet fullt av massa parasiter (!).

dagens ros går till stadium! allt detta letande efter en varm, mysig och VARM jacka till ett rimligt pris fann jag på stadium av alla ställen. tacktacktack och åter TACK!
dagens låttips: rihanna - we ride

Inga kommentarer: