torsdag 28 juni 2007

djävulen inom mig

är det kanske så att jag har problem med min ilska? under de tre senaste dagarna har jag haft ett väldigt häftigt och elakt humör, som jag har gått och ursäktat mig över såfort värktabletterna har börjat fungera. ipren är det jag lever på under sådana här dagar. för att inte få utbrott på vad som helst har jag tagit runt fem tabletter varje dag, och igår tog tillochmed ett p-piller som sista hopp. jag vill inte vara tjej och ha sådana här problem. jag vet, alla har det. men varför gör det så galet ont?

igår slog jag nästan mamma på käften när hon sa att saltvattenspray var det löjligaste hon har hört om. jag kände nästan horn som växte ut på min panna och kände mig jätteelak. men som tur var, lyckades jag stoppa mig själv innan jag slog till henne. tur!

jag har fått en mystisk fläck på linsen till ett av mina objektiv. fläcken går inte bort med vatten, och jag vågar inte testa något annat. usch.

nej nu, banne mig, har värktabletten börjat verka och nu ska jag ta fram min kamera och gå ut och fotografera lite. jag måste ju ändå njuta lite av de sista dagarna innan sommarjobbet börjar.

dagens låttips: dashboard confessional - as lovers go

Inga kommentarer: