onsdag 6 juni 2007

twenty-three degrees

lika underbart väder idag! är det inte fantastiskt? ska alldeles snart in till göteborg med sofia. göteborg är helt förtrollande när det är fint väder. plus att det idag är nationaldagen, vilket betyder: extra mycket folk! oh, det här ska bli spännande. det enda lilla negativa är att röda dagar räknas som söndag på västtrafik, och det betyder att jag endast kan ta mig till stationen med boråsbussen - som inte går allt för ofta. aja, i-landsproblem.

imorgon tar alingsås studenten! åh, snart går de inga alls i min ålder kvar på gymnasiet, vilket känns bara konstigt. alla i min ålder ska snart ge sig ut i vuxenvärlden! det var ju inte alls längesedan man lekte pussjage och tävlade om vem som hade mest bokmärken. tiden går fort, och om lika lång tid är jag vuxen och ansvarig.

dagens låttips: kent - kevlarsjäl

Inga kommentarer: