tisdag 26 juni 2007

välkommen hem

nu är jag äntligen hemma igen! jag har haft en mysig vecka i sommarstugan, trots små regnskurar och molnig himmel. badade inte en enda gång, fast åkte ut med båten två gånger. vi åkte in till jönköping i shoppingsyfte två gånger, och då köpte jag en halterneck-bh, ansiktskräm, boken o.s.a av denise rudberg, nya svarta leggings och en ny mascara (äntligen).

igår efter att jag hade packat upp och gjort iordning hälsade eric på. vi tittade på america's got talent, vilket är jätteunderhållande. mycket bättre än den svenska versionen. eric är förövrigt jättemysig.

idagidagidagidag ska jag och sofia bege oss till göteborg, i regnet. sofia ska leta efter underkläder (det mest underhållande att shoppa) och jag ska köpa en till zara-kofta. det var hur längesedan som helst jag var i göteborg, och idag ser jag riktigt fram emot det!

oh, förresten. ett nytt lager 157 ska öppnas i mullsjö! vem bor närmast? jag? hur gött som helst!

dagens låttips: justin timberlake - lovestoned

Inga kommentarer: