tisdag 12 juni 2007

everything you do

kom precis hemcyklandes från ett trevligt möte i nolhagaparken. har varit och umgåtts med eric på min idylliska vit-röd-rutiga filt. det enda som var ett minus var myggen och knotten, vilka också är det nästan enda negativa med sommarkvällar. tack för en ännu lyckad kväll eric

imorgon är det onsdag, femte dagen in på sommarlovet. då ska jag gå upp klockan sju, hjälpa lillasyster med att göra iordning sig och åka in till pingstkyrkan. ska fota julias skolavslutning, då hon går ut sexan. oh, alla mina småsyskon bara växer och växer. lilla julia, minst i familjen, ska börja högstadiet.

imorgon fyller marcus 18 år också! jag och sofia kanske drar ut med honom imorgon, annars blir det sticky fingers, förmodligen med benjamin och ulrik, på torsdag. är lite osäker på om jag klarar två dagar i rad.

Inga kommentarer: