tisdag 19 juni 2007

hej då, för några dagar

vilken toppendag! vaknade för några minuter sedan med ett leende på läpparna och ett par tysta undulater. det verkar tillochmed som att det håller på att bli bättre väder. himlen är blå och molnen vita, mums, en äkta sommarhimmel. igår hade jag det bra, trots vädret. eric kom hit en stund på kvällen och såg film med mig! en dålig film iofs, fast man ska inte klaga när sällskapet är på topp.

efter att eric hade gått satte sig alla syskon och jag oss framför min tvn i mitt rum och kollade på edward scissorhands, och hej vilken bra film. jag hade en jättesympati för saxkillen under hela filmen och blev upprörd när någon ville honom illa.

idag åker jag till sommarstugan i mullsjö och är borta till på söndag. för er som förstår klarspråk betyder detta att det är officiell bloggpaus 19-24/6. detta betyder att jag kommer nog hoppa ned någon placering på topplistan, men det är smällar man får ta.

jag förväntar mig detta när jag kommer hem
- att träffa sofia, eric, emma och nathalie mer än vad jag hittills har gjort
- fler utgångar
- bättre väder (och mindre mygg och knott)
- att simon och hans killkompisar har kommit hem
- fler göteborgsbesök och nattdopp
- och ett toppenhumör på alla!


ha en underbar vecka, för det ska jag försöka att ha!

Inga kommentarer: