fredag 8 juni 2007

sommarlov!

äntligen kan jag säkerhetsställa att jag har sommarlov! oh vad underbart.

dagens planer? inga, och det är faktiskt underbart det med! jag skulle ha gått ut, men stackars sofia har gått och blivit sjuk. har under hela dagen försökt ragga upp någon/några att gå ut med utan att lyckas. jag sov ingenting i natt. varför? jo! eftersom att alströmer tog studenten igår har det i natt gått hem diverse mössbärande studenter, skrikandes och slöddrandes, utanför mitt vidöppna fönster. åh, jag blev så irriterad.

jag har sömnbrist och är ständigt hungrig. har börjat slarva med att äta, och det är inte alls bra. hoppar över måltider och det resulterar i en grinig och hungrig malin. nejtack. i helgen har jag och min syster linda huset för oss själva. ikväll ska hon sova borta, och det betyder att jag ska sova ensam i det stora mörka huset! får se hur det ska gå.

imorse försov jag mig. bra start på sista dagen av tvåan. duschade på några nanosekunder, borstade håret lika snabbt och smetade på foundation och sprang med halva skorna på till bussen. fick sminka mig på bussen, vilket aldrig blir bra. det skakar ju så! plus att diverse fjortisar sitter och glor som om de aldrig har sett någon sminka sig innan. jag glodde ilsket tillbaka och slapp blickarna. mohaha.

vad kommer det på tv ikväll? hoppas att sofia blir lite bättre till imorgon så att vi kan fira sommarlovet imorgon istället.

SOMMARLOV!

Inga kommentarer: