lördag 2 juni 2007

I'm looking for a guy exactly like you

jag har lust med något jag inte kan sätta fingret på exakt vad det är. jag borde egentligen sitta flitig och plugga i detta läget men känner att jag har bättre saker för mig. som vad? jag sitter helt ensam vid msn, helt ensam på youtube, helt ensam på bilddagboken och bara glor. jag, den här bloggen, har sjunkt från plats 17 till 21 på bloggspace.se's mest besökta bloggar. spännande, nej jag blir väl inte mer spännande än det här. eftersom jag inte ökat i antal unika läsare verkar inte mitt liv vara särskilt intressant för att fler ska bli intresserade av det.

det är väl sådant man får ta. det är väl sådant man får lära sig att leva med. att inte vara intressant. eller att inte vara tillräckligt publicerad.

på fredag går jag ut andra ring på gymnasiet. det ska jag fira som jag aldrig har firat innan. inget planerat än, vilket är skönt. har en viss tendens att längta så mycket och förvänta mig för mycket till speciella händelser att när det väl gäller verkar hela händelsen totalt överskattad. typiskt mig.


jag var på väg att göra en malin förut. eller nej, jag gjorde en halv malin. varje gång min blogg sjunker i läsare, slutar att öka eller när jag helt enkelt tröttnar väljer jag att skapa en ny blogg. jag gjorde det idag! för en minut sedan. efter att ha skapat en helt ny blogg och gjort klar hela designen tänkte jag "vad håller jag på med!? igen!?". jag stoppade mig själv och tryckte ned rutan. jag ska lära mig av mina misstag! så ni kan vara lugna, jag håller nog kvar vid den här adressen ett längre tag till. (ni = mina fyra läsare). haha!

dagens låttips: robyn - be mine (acoustic)

Inga kommentarer: