torsdag 15 november 2007

"always and forever"

(om du inte gillar one tree hill, läs inte detta)

jag är fullkomligt, makalöst, storgalet KÄR i one tree hill. jag är helt förälskad i nathan, mouth, jake, lucas och skills. jag är numera lite småkär i dan också, om det tillåts. jag är klen för whitey, och bara tanken på keith får mig knäsvag.

brooke och sina charmiga leenden och ständiga där-fick-du-kommentarer. jag älskar peytons stil och säkerhet på vad hon tycker och gillar. peytons rum ska man heller inte tala om.

men vet ni vad? jag är ingen hejare på team lucas-peyton, utan har numera gått över till lucas-brooke och peyton-jake. jag vet egentligen inte varför, men det känns som att det finns mer kemi mellan brooke och lucas, än vad det gör mellan honom och peyton. visst! peyton är galen i musik och lucas älskar att skriva och läsa. perfect match! men på något sätt är det brooke han har valt att gå hela vägen fram till. det är henne han har valt och deras relation han för andra gången ville satsa på. det var till peyton han sa att han var störtkär i brooke, och inte ville såra brooke igen.

det var till brooke han sprang i regnet för. jag vet att det kommer bli mot min förväntan i säsong fyra, men det kan inte hjälpas. peyton ska vara med jake och lucas ska vara med brooke. that's my point of view.

nathan och haley ska man inte ens prata om. love at first sight och true love never ends. de har haft sina stunder men hittar alltid tillbaka till varandra. tänk om allt vore så säkert och självklart som deras kärlek.

"I forgot you're the guy who loves to rip the rug out from under me just when I feel like we've given some sort of stable ground"

Inga kommentarer: