torsdag 22 november 2007

ÅÅÅÅÅÅÅÅH

jag hatar naturkunskap, samhäll och allt som har med skolan att göra. jag tänker adrig mer i livet plugga seriöst. ni får ursäkta mig och mina hatinlägg ibland, men det här är fan osannolikt. jag missade naturkunskapsprovet pga min undersökning på sjukhuset. nu har jag fått en ny operationstid och därför kommer jag inte kunna göra mitt muntliga ersättningsprov eftersom jag är sjukskriven de två sista veckorna. vad säger tanten då? "du får göra provet på tisdag". jag ursäktar mig och säger att det är typ omöjligt att jag ska börja plugga in allt om genetik idag och ha prov på tisdag. (hennes första förslag var att jag skulle ha provet imorgon!! jävla tant)

omen shit i helvete vad roligt att jag direkt efter skolan måste plugga naturkunskapsfitta. JAG HATAR SKOLAN! har prov på ett 65-sidigt häfte på torsdag med om journalistik. OFTA jag kommer komma.

fuck off jävla värld.

Inga kommentarer: