tisdag 13 november 2007

when I see you

åh välkommen tillbaka kära blogg!

jag ska aldrig lämna dig. alldeles nyss blev min kära kameralove färdigladdad. det var alltför längesedan jag tog fram den och gjorde det jag älskar och njuter mest av i denna världen, fotografera. alltid har det varit något som har stått i vägen, men nu känner jag glöden börja hetta till där inne i hjärtat igen, och välkommen tillbaka du med!

snart är alla pusselbitar på plats och jag mår riktigt bra, trots min förkyldning och halsont. det är en världslig sak! hello, is anybody in? ikväll ska mamma förhoppningsvis blondera mitt hår, för sista gången. det är tydligen bara jag på denna jord som tycker att platinablont är galet snyggt. ingen kan hindra mig, precis som mamma sa igår när hon protesterade. nej, vill jag ha mitt hår superblont ska jag ha det så också! annars har jag planerat att plugga naturkunskap hela kvällen, titta på andra avenyn och föra in lite anteckningar i kalendern.

imorgon är det en grym sovmorgon som jag ska ta vara på. eftersom min huvudvärk och tunga känsla är borta i kroppen numera tänker jag faktiskt duscha håret på morgonen imorgon. (haha, vem fan bryr sig?)

nu har jag laddat ned en massa med the libertines, babyshambles, kashmir och lifehouse. ipoden är fullproppad och nu har jag äntligen lite nya låtar att citera från. you can't wait, aight?

som några kanske har märkt har jag bytt hotmail. fick ett litet ryck i samband med att allt på internet numera hänger sig eller segar. och eftersom jag länge har stört mig på att min inkorg på gamla mailen alltid är bombad med spam tog jag mig i kragen och bytte. äntligen!

rest in peace readmyface@hotmail.com, välkommen malinglimstedt@live.se

dagens låttips: the libertines - for lovers

Inga kommentarer: