lördag 24 november 2007

you rock my cyberworld

jag hade inga planer för ikväll, därav detta inlägget. har pluggat (!), tittat på minst fem avsnitt av oth, våfflat håret (?) på mig, linda och julia och stökat ner i mitt rum. väntar på att mamma ska komma hem från diva-invigningen så vi, min kära familj och jag, kan spela det nya buzz hollywood-quizet. can't wait!

det känns som om det var evigheter jag träffade någon jag kände! har inte träffat sofia eller emma sedan i torsdag, så det är nog därför jag känner mig rätt ensam idag. något som också kan räknas in är att jag har spenderat min helg med familjen, endast. okej, med naturkunskapboken också, men den är inte trevlig tillbaka. söndagar är rätt tråkiga men imorgon vill jag faktiskt gå utanför dörren. jag vill göra något kul imorgon. typ ta en promenad, träna, fotografera, träffa någon att prata skit med eller bara sitta ned, förutom i mitt hus. något/någon frivillig?

förövrigt saknar jag någon att luta mig emot på tråkiga höstkvällar.

Inga kommentarer: