torsdag 22 november 2007

nummer två

nu har jag lugnat ned mig lite. jag har världens plan! men den tänker jag inte säga här för då spricker den. nu är ni nyfikna va? (haha ofta.) just nu vill jag bara en sak! jag vill att skoldagen ska ta slut och jag sitter på gårdscaféet med emma och sofia och diskuterar roliga saker. jag behöver mer roliga saker i min vardag! jag behöver emma och sofia just nu, mer än någonsin. på exakt samma skala behöver jag börja träna igen. och precis lika mycket vill jag att min operation ska vara över NU!

jag saknar pappa. jag saknar att mamma inte är hemma på dagarna längre, och jag vill inte laga min äckliga hemlagade mat idag igen. igår var jag väldigt kreativ när jag lagade mat. jag gjorde pommes frites och doppade i ketchup. jag borde bli kock!

efter fikan idag ska jag lägga mig ned med naturkunskapsboken och (förhoppningsvis) somna. ska bli rätt skönt faktiskt.

Inga kommentarer: