tisdag 27 november 2007

min lilla smutsiga värld

"i min värld hinner ingen läsa för alla skriver på sin egen biografi"
kent - min värld

bästa citatet! nej, ingen hinner eller orkar höra min livshistoria för alla är upptagna med sitt egna skrivande. jag är själv för upptagen med att skriva min egen blogg än att läsa andras. jag nöjer mig gott och väl med några stycken. orkar inte gå igenom en hel hög med bloggar, och om jag ska vara helt ärlig bryr jag mig inte så mycket om andras liv som jag inte ens har träffat eller har en relation till. jag har slutat bry mig om någon bryr sig om min blogg heller. vad är idéen med det? jag skriver för att få skriva av mig ibland, och det jag skriver förstår man kanske inte oftast meningen i.

jag är happyface idag! naturkunskapsprovet gick galant! skrev minst tio a4-sidor och hade skrivkramp efter. weei, jag är bäst!

Inga kommentarer: