onsdag 7 november 2007

onsdag

herregud, nu är det ju sanrt helg igen! gud vad tiden går när man har roligt.

igår var jag, sofia och emma på gårdscaféet och fikade/umgicks. deras varma choklad med grädde på toppen gav mig nästan munorgasm och jag har inte kunnat sluta tänka på den än. jag älskar att fika med emma&sofia och jag älskar våra samtalsämnen. gillar er tjejer! vi planerade in en laga-mat-kväll på lördag och ett one tree hill-maraton på säsong 4, när jag väl kommer dit.

snart ska jag springa iväg och träna/sola. har inte riktigt bestämt mig för om jag ska träna eller inte, pga halsen. ärligt talat, när ska de ge sig? mina halsmandlar har varit svullna i tre veckor idag! åååh ge er! kan knappt bärga mig till operationen efter nyår!

är det bara jag som ärkär i karl-petter i tv4:as "bonde söker fru"? välj mig! välj mig!

Inga kommentarer: