onsdag 7 november 2007

doftmoln

idag när jag tog bussen till sportlife drabbades jag av det jag hatar mest på hela jorden. jag satt någon decimeter från den mest illaluktande människan i världshistorien. jag lovar att man skulle kunna känna hans avskyvärda doft på kilometers håll. jag har stött på honom tidigare, och alltid känt på doften när han närmar sig.

jag höll helt ärligt talat på att dö! drog snabbt upp halsduken över ansiktet och försökte panikandas in den kvarvarande parfymen.

akta er för honom och hans doftmoln! han är en sådan som man inte förstår vad han gör på dagarna. går runt i slitna gråa mjukisbyxor med många gula (vad det nu kommer ifrån) fläckar och hål. uschuschuschusch! jag förstår inte att folk inte märker när man har ett stort moln av illaluktande dofter runt sig.

Inga kommentarer: