lördag 24 november 2007

tala om vem du är

nu har jag kollat klart på halva säsong 4 av one tree hill. jag hade lovat mig själv att spara hela säsong 4 till den tiden efter min operation då jag blir sängliggande och inte har något annat att göra. menmen, det sprätter i fingrarna av bara tanken av att jag kan, om jag vill, se bara ett avsnitt till. den tanken har vunnit tre gånger idag. aja, en halv säsong kvar och femte säsongen kommer till usa i januari. tur för mig!

ska snart duscha, sätta på mig mitt ansikte (sminket, haha) och kanske springa ut innan det blir mörkt och plåta lite. det var galet längesedan, stackars kamera. den ligger i hyllan och väntar och hoppas. kanske idag baby, kanske.

jag svek mig själv igår när jag kollade på idol. hade bestämt mig att efter christoffer hade lämnat tävlingen med flaggan i topp skulle jag inte bry mig längre. men igår vek jag mig för att se när andreas åkte ut. men vad fan hände då!? amanda och daniel (!) stod som de två med minst röster och daniel, kaptenen, åkte ut. ÄNNU en anledning till att inte titta vidare. det skulle inte förvåna mig om andreas vann. förlåt mig, men han suger.

vem tror du att du är i den här sången?

dagens låttips: kent - rödljus

Inga kommentarer: