torsdag 8 november 2007

kiss me goodbye

sååå sjukt att det är helg imorgon! ni förstår inte min lycka. bara för det ska jag ha världens mysigaste helg. ska träffa robin över en fika imorgon, titta på idol med syskonen och somna tidigt. på lördag ska jag sola på dagen och på kvällen ska jag, emma och sofia göra hemmagjord pizza hemma hos emma och mysäta och mysprata. can't wait. på söndagen får jag nog dock börja plugga lite naturkunskap, men det är en världslig sak!

varför är det så satans kallt!? jag fryser tillochmed när jag bär tjockisjackan och tjocka strumpor. kan inte någon bara vara världens bästa kompis och bjuda mig på en solsemester? jag lovar att jag skulle uppskatta det! tänk att bara få komma bort till solen, stranden och en blå klar himmel. tänk så här, det är bara november. många frostiga morgonar och iskalla kvällar ligger framför. youppie!

åh vad irriterad jag blev för några timmar sedan! för några dagar sedan fick jag ett nytt mastercard pga fel på det andra kortet. det stod i brevet att jag skulle börja använda kortet så fort som möjligt, eftersom mitt gamla kort snart skulle sluta fungera. jag byter ut korten i plånboken och tänker inte mer på det. idag stoppade jag in mitt nya kort i bankomaten på gågatan i alingsås. där var sista gången jag såg det! "tekniskt fel" och ett uppätet kort var ingen höjdare må jag säga. fick strosa runt i alingsås letandes efter länförsäkringars kontor och beställa ett nytt kort. så nu fram till onsdag nästa vecka får jag ta ut pengar genom postens kassaservice, sådär lagom kul!

världens bästa nuvarande låt: alicia keys - no one

Inga kommentarer: