onsdag 21 november 2007

this is for lovers

nu är "bonde söker fru" slut och vilken toppenkille fredrik verkar vara. hoppas att han tillslut väljer lena (hon med tänderna) och att de lever lyckliga i alla sina dagar.

jönköpings högskola har varit på topplistan över mitt val över var jag ska plugga. fast jag lade ned det för ett tag sedan då jag hörde att de hade väldigt höga antagningspoäng. vet ni vad jag såg idag!? på "grafisk design och webbproduktion" har de antagningspoängen 9.9! herregud, det är ju inte ens alla godkänt. eftersom jag snittar lite över medel lär jag ha stora möjligheter att komma in där! jag kommer även in på örebro och i trollhättan. så det är egentligen bara att se fördelar vs. nackdelar och välja och vraka jag är glad!

och gösta petter, vet ni vad? jag har inte druckit coca-cola på hela veckan!!!

nu ska jag ge mig in i one-tree-hill-världen och drömma mig bort lite.

Inga kommentarer: