lördag 24 februari 2007

"the cheezier snack"

för en stund sedan satt jag bakom ratten och körde mamma och syskonen till ica maxi. det gick bra, trots att jag hade hur ont i huvudet som helst. just nu känns det som om allt blod jag har i kroppen ligger samlat i hjärnan. det känns som att allt fokus är på hjärnan medans de andra delarna av min kropp sover. läskig känsla.

ikväll har jag&sofia vissa planer på att träffas. åhgud vad jag tycker om henne. hon är den enda kompis jag har haft som jag känner mig riktigt hundra-procentigt bekväm med. ta inte illa upp, ni andra. ni är värda guld! shit, i år har jag och sofia varit kompisar i sex år. det är 2190 dagar. shiet.

det slog mig här-om-minuten att jag ska åka utomlands i sommar. till rhodos, med sofia och josefin. jag har inte riktigt fattat att vi ska åka utomlands tillsammans, enbart vi, förrän idag. en känsla av välbehag, nervositet och kärlek smög sig upp. åh, jag längtar.

jag längtar lika mycket till rhodos som till när jag fyller arton. den 22:a mars smäller det. bara så att ni vet.

dagens låttips: westlife - unbreakable

Inga kommentarer: