onsdag 14 februari 2007

jag vill vara som dududu

send me a man from argentina, to make me the happiest girl in the world.

vad var det du såg igår natt? du har nästan inga naglar kvar. vad är det som tvingar dej att bita sönder dom du har spart? och jag har ledsnat på att vänta ärligt talat jag är trött. du är tv-ögd, förändrad, du är gråtmild, du ser rött.
jag har ledsnat på att vänta på dom ständiga problemen med sömn. behöver nån som behöver mig. vad fick du se igår natt? någonting du inte klarar av. vad är det som tvingar dig att tvinga mig att stanna kvar?

idag är det alla hjärtans dag. jag har världensjävlasmärtaiminmage, jag åt en oerhört äcklig frukost och itunes jävlas med mig och har tagit bort hela mitt bibliotek. bra dag på årets mest kärleksgivande och värmande dag. ikväll ska jag iväg till floda, till josefin, med sofia. har ingenaning än vad vi ska hitta på!

känns det bra så här?

dagens låttips: billie the vision feat. the dancers - a man from argentina

Inga kommentarer: