måndag 12 februari 2007

a walk to remember

igår körde jag till statoil med mamma. vi skulle köpa kvällsgodis, haha. mamma grabbade tag i en noblesse-mint och betalade. sedan igår kväll när vi skulle äta dem så var de mögliga. uäk! så nu har jag skickat in ett klagomål till marabou och de ska skicka ersättning. spännande va?

jag&sofia grät igår på filmen, a walk to remember, såklart. den är så jävla underbar, trots att den är lite överdriven ibland med giftermål och "baby"-kallelser. men ändå! jag gråter varje gång. världens bästa film, enligt mig.

idag? jag ska sitta vid datorn hela förmiddagen och plugga på fn-rollspelet och indiens ställning i stora världsomfattande frågor. låter det intressant? det är det iallafall. plugg + kent är det enda rätta. de som inte har prövat att plugga till kent måste genast göra det. jag klarar inte av att plugga utan musik, och jag har dragit en slutsats om att kent är den bästa slags musiken att slappna av och använda hjärnan till.

imorgon ska jag övningsköra. är faktiskt lite nervös, redan. tänk om de inte godkänner mig på moment tre, för typ fjärde gången, och klagar miljoner på mig om hur slarvlig jag egentligen är med att inte titta i speglarna.

idag när jag ska åka och handla med mamma ska jag passa på att ladda på mitt kort. jag känner mig handikappad när jag inte har en enda hel krona på kontantkortet. eftersom jag inte är tillåten att ringa till något annat än hemtelefoner från hemtelefonen så betyder det att jag är helt isolerad, gahgahgah. prisa gud för sms och mobiltelefoner.

dagens låttips: green day - letterbomb

Inga kommentarer: