torsdag 15 februari 2007

stop crying your heart out!

alla hjärtans dag var übermysig. vi såg på o.c (såklart) och en sjuk-i-huvudet-film vid namn "ett hål i mitt hjärta". det vidriga är att jag&sofia har sett den en gång innan, så jag har ingen förklaring till varför vi valde att se den igen. se den inte.

jag är precis hemkommen från den andra körlektionen denna vecka. idag var jag&sofia skitgrymma och läraren är farao bäst hittills. jag vill alltid ha honom brevid mig när jag ska köra. men nehejdå. jag lovar att jag kommer att få sitta själv med anki-rökaren som typ host-hesar fram sin röst nästa gång. ett stort gah.

ikväll ska jag träffa alexander. fram tills dess ska jag bara njuta av att vara hemma och att det är lov. jag har inte hunnit att andas ut de närmsta dagarna.

mohamed ville att jag skulle ägna en rad i min fantastiska blogg åt honom. varsågod mohamed, här har du din rad (tillochmed två).

dagens låttips: christian walz - sunday morning breakup

Inga kommentarer: