tisdag 13 februari 2007

you rock my world

yippi! övningskörningen gick iallafall hyffsat och jag känner att jag börjar att få kläm på det där gällande spegelrutiner och anpassning av farten. go mull. nu är klockan ungefär tio över sju, och sofia och josefin lär vara här om några minuter. jag har ingenaning om vad vi ska göra, men det blir säkert något mysigt! like always.

imorgon är det den fjortonde februari, även känd som alla-hjärtans-dag. men eftersom jag inte har någon speciell att fira denna kärleksdag så ska jag mysa genom mig hela dagen med sofia&josefin! jag brukar inte göra något speciellt på valentines-day. förra året var jag&andreas på bio och året innan det var jag singel, precis som i år. spännande, faktiskt. jag tycker att den här dagen är lite överskattad. för det första så brukar man förvänta sig mer av den dagen än vad som egentligen kommer att ske. och för det andra så tycker inte jag att det behövs en speciell dag på året då alla ska visa kärlek. äsch, fira den som ni vill!

jag måste faktiskt försöka att ta mig i kragen en stund imorgon och avklara en liten centimeter av den gigantiska höga högen av plugg som ligger och bara väntar på mitt skrivbord. någondag måste jag göra det, så varför inte en stund imorgon?

dagens låttips: nirvana - rape me

Inga kommentarer: