söndag 11 februari 2007

iskallt och meningslöst

det är söndag idag, fuck söndagar. det är faktiskt sant att det inte händer någonting på söndagar. det är veckans slut, och en dag som är inför den nästa veckan. åh, vilken onödig dag.

idag ska jag dra ut med mamma och övningsköra. lika spännande varje gång. ibland är jag skitgrym! då växlar jag upp och ned, bromsar, visar tecken och kan mina spegelrutiner. men ibland skiter det sig totalt. då vill inte kopplingen samarbeta med mig och växeln ligger alltid på tvåan, vare sig den vill eller inte. åh, hoppas att det blir en bra dag idag.

sportlov, mina vänner. vad ska jag göra? jag har faktiskt inte planerat så mycket. iofs har jag en hel hög med plugg som ska vara klart veckan efter lovet, så jag får nog sätta mig och gräva i den där gigantiska högen någon dag. jag ska även passa på att träffa sofia och josefin så maximalt som det går, vilket jag har längtat efter att få göra.

dagens låttips: kent - ett tidsfördriv att dö för

Inga kommentarer: