söndag 11 februari 2007

malin emelie margareta glimstedt

vet ni? övningskörningen gick galant, som smort! jag tyckte att det var lite komiskt när jag skulle parkera, då jag stod typ antingen över två rutor eller snett in i en. när jag körde varvet runt på bilprovningen vid jordnära brummade li zetterberg förbi, och jag tror att jag skymtade en viss madelene eidfelt. det såg iut att gå bra för dem också.

jag ska titta på "a walk to remember" idag igen, fast den här gången med sofia. jag såg klart den andra hälften av filmen som jag inte hade sett igår efter att jag hade kommit hem från sofia. och herregud vad jag grät. typ floder! den filmen är nog den bästa filmen jag har sett, och den filmen som har berört mig mest.

psst, om jag inte blir godkänd på moment tre av övningskörningsläraren på tisdag slår jag honom! herregud, det handlar om upp- och nedväxling, vilket jag kan galant! varför den jäveln inte godkänner mig beror på mitt slarv med spegelrutinerna, vilket jag inte tycker att de ska ta så allvarligt på. hey, jag har bara 25 lektioner, och kan ju inte köra 4 stycken på bara ett moment. nej! skärpning malin.

igår testade jag att inte gå i bh under hela dagen. det var ovanligt skönt! jag trodde att det skulle bli obekvämt, men nej, tvärtom. josefin och sofia tyckte dock det var lite komiskt att se mig i en tight tröja utan bh under. menmen, det är sådant man får ta.

(om ni undrar varför jag skriver så mycket precis idag, så är min ursäkt den att det faktiskt är söndag)

dagens låttips: imogen heap - come here boy

Inga kommentarer: